Bislett guttekor åpner Bislett Games 2019

Bislett guttekornyheter episode 4: Bislett Games spessial.

Oppdraget

Bislett guttekor leder åpningsseremonien på Bislett Games 2019. Hele koret inviteres til å bli med når vi skal synge nasjonalsangen foran Bislett stadion. Med oss på laget får vi noen voksne hjelpere fra Bolla Cantorum. Det trenger vi for å få den dype basslyden vi trenger. De blir korttidsmedlemmer av guttekoret, kun for en dag.

Bislett Games 2019 åpner ca. kl 16.00. Oppdraget er kort, men viktig. Vi varmer opp til sang under stadion. Er vi heldig treffer vi på noen kjente idrettsutøvere den dagen!

Sindre og Marius henter på AKS den ettermiddagen.

Bislett Games 2019

Kjøp billett

Etter åpningsseremonien går vi av stadion og er ferdig. Ønsker du å se hele Bislett Games kan man kjøpe billetter. Billettsalget til årets Oslo Bislett Games er igang!

Kjøp billetter til Bislett Games 2019 på TicketCo.

Oslo Bislett Games er Norges største internasjonale idrettsarrangement og ett av fjorten stevner i verdensserien Diamond League. 13. juni gleder vi oss stort til å se våre norske friidrettsstjerner, med brødrene Ingebrigtsen og Karsten Warholm i spissen, mot resten av verdenseliten i friidrett på Bislett stadion.

Alle medlemmer av friidrettsklubber i Norge og deres familie får 20 prosent rabatt på disse feltene: A – F – S – T og U.

For å få denne rabatten bruker du promokode: «klubbrabatt» når du logger inn på denne linken.

Karsten Warholm på Bislett Games. Foto: Storebrand.