Klubbmesterskap i bilbane

Torsdag 9. januar sparker vi igang 2020 med guttekormesterskap i bilbane på Pollett Bislett!

Bislett guttekor til Pollett Bislett

Vi starter 2020 med et sosialt arrangement som garanterer fart og spenning. I kjelleren under Bislett bad åpnet Pollett Bislett denne høsten. Der har de en gigantisk bilbane, mest sannsynlig Norges største. Den leier vi.

Kl. 15 – 16: Hovedkor

Henting som vanlig i øvre skolegård for 4.trinn, og oppmøte utenfor Pollett Bislett kl. 15.00. for 5.-6. trinn. Seks og seks kjører. Avsluttes med delfinale.

Kl. 16 – 17: Aspirantkor

Hentes som vanlig på Aks. Seks og seks kjører. Avsluttes med delfinale etterfulgt av superfinale.

Arrangementet er ferdig kl 17. Barna kan hentes på Polett Bislett.

Foreldrehjelp settes pris på! Vi må være en voksen per åttende barn som blir med.

Barna vil få saft å drikke, samt enkel bespisning. Altså, her blir det ikke full guttekorservering med brødskiver og is. Ta gjerne med ekstra matpakke!

Om klubbkonkurransen

Dette er et sosialt arrangement der det først og fremst skal være moro å delta. Seks barn kan konkurrere samtdig. Resten er tilskuere.

Voksne får naturlig nok også lov å kjøre, men de kan ikke vinne klubbmesterskapet. : )

Arkademaskiner må betales selv

Man kan bli igjen og kjøre mer på egen regning (feks med foreldre og søsken), men det er kun barn under oppsyn som får lov til å være igjen etter avtalt tid. Lokalet har ordinært 20 års aldersgrense.

Man må ha med egne penger om man ønsker å spille på flipperspill eller arkademaskiner.

Arrangementet er gratis for alle barn.