Julerepertoar – Tenor

Pie Jesu Vi dropper The lord. MEN DENNE HADDE JEG GLEMT: Deilig er jorden Et barn er født Puer natus in Betlehem – skal gå fortere, og ha flere vers. Her er også resten av teksten. Pugg melodien utenat, så du kan se på teksten: Panis angelicus Halleluja – saktere Rejoice OBS OBS OBS!!!! Vi…

Pie Jesu

Vi dropper The lord. MEN DENNE HADDE JEG GLEMT:

Deilig er jorden

Et barn er født

Puer natus in Betlehem – skal gå fortere, og ha flere vers. Her er også resten av teksten. Pugg melodien utenat, så du kan se på teksten:

Panis angelicus

Halleluja – saktere

Rejoice OBS OBS OBS!!!! Vi gjør bare siste del (samme som starten, men med Amen) IKKE DEN ROLIGE MIDTDELEN

Nå tennes tusen julelys

Deilig er den himmel blå

Å kom nå med lovsang

Tags: