Jul på Bislett 2020

Lørdag 12. desember arrangerer Bislett guttekor julekonsert i Fagerborg kirke.

Jul på Bislett
Julekonsert i Fagerborg kirke

Nabolaget synger julen inn. Bli med på den tradisjonsrike og koselige julekonserten i regi av nabolaget rundt Bislett og St. Hanshaugen.

Store som små synger og skaper magisk julestemning. Vi byr på klassisk julemusikk, kjente og ukjente julemelodier med forskjellige musikere og med Gjermund Brenne på orgel.

Jul på Bislett 2020

Anderledes jul 2020

Denne julen blir konserten litt annerledes. Vi deler arrangementet i tre konserter:

1. Bolteløkka jentekor åpner med konsert 3. desember.
  2. Guttekoret følger opp med konsert 12. desember.
  3. Bolteløkka strykeorkester avslutter 17. desember.

Konserten blir enten heldigital strømming eller med noen få heldige gjester i salen. Vi følger FHI og Oslo kommunes regler for smittevern og venter derfor med å slippe billetter før vi vet om det blir tillatt å gjennomføre med publikum i salen. Oppdatering kommer når retningslinjene blir klare.

Gjermund Brenne

Gjermund Brenne (f. 1978) er fra Sarpsborg og har sin utdannelse fra Norges musikkhøgskole og musikkonservatoriet i Leipzig med studier i orgelspill, kor- og orkesterledelse. Hans lærere har vært Kåre Nordstoga, Jon Laukvik, Arvid Gast og Horst Neumann. Brenne har siden 2002 vært kantor i Fagerborg kirke, og var med og ledet arbeidet for å skaffe kirken Oslos største og beste kirkeorgel fra det velrenommerte orgelbyggerfirmaet Goll i Luzern, Sveits. ed siden av dette underviser Gjermund Brenne ved Norges musikkhøgskole, Menighetsfakultetet og Høgskolen i Staffeldtsgate.

Billetter

Billetter kan kjøpes på TicketCo. Billetter kommer i salg når oppdaterte retningslinjer er klare.

Ordinær: pris kommer

Barn under 18 år: pris kommer